Regrete.

Carieră, prieteni, familie, cumpărături, mic dejun, prânz, cină, timp liber, pasiuni, competiții, ciocolată sau vanilie.

Toată viața noastră, din momentul când ne naștem și până când murim, nu reprezintă decât un șir interminabil de decizii; unele extrem de importante, altele mai puțin. Dar fiecare decizie, oricât de mică, ne afectează cel puțin calitatea vieții pe care o trăim.

De câte ori nu ne-am întrebat: „Cum ar fi fost dacă…?” sau nu ne-am dojenit pe noi înșine spunându-ne: „Nu trebuia să fi făcut X lucru, cealaltă opțiune era mult mai bună!”. Asta pentru că ne lăsăm copleșiți de îndoieli și ignorăm faptul că, la momentul respectiv, am considerat-o a fi cea mai bună alternativă.

Eventual, ajungem să regretăm deciziile luate, iar unele regrete ne macină neîncetat, ajung până în cele mai adânci cotloane ale sufletului și ne distrug pe dinăuntru, puțin câte puțin.

Așa că am hotărât să nu am niciun regret. Da, este atât de simplu. M-am resemnat și am acceptat deciziile greșite din trecut pentru că am realizat că, bune sau rele, au făcut parte din dezvoltarea caracterului și a personalității mele. Dacă ar fi să schimb ceva, aș fi o persoană cu totul diferită față de cea care sunt acum, lucru care nu m-ar face foarte fericită pentru că abia am învățat să iubesc persoana care sunt.

Iar în legătură cu deciziile viitoare, tot ceea ce pot face este să am încredere în propria judecată și să nu mai pun la îndoială fiecare acțiune, să mă gândesc de două ori înainte să iau o decizie, nu după.

And this is the first step to living a happy, stress-free life.

549525_359195897534787_2020034065_n

Leave a Reply

