Ce înseamnă, de fapt, el?

largeEra acolo, în fața mea, pentru prima dată. S-a prezentat și apoi a plecat lăsându-mă tânjind după mai mult. Nu știu ce simt, nu știu ce înseamnă, dar un lucru de care sunt absolut sigură este că vreau să îl cunosc.
Vreau să îi știu povestea, vreau ca el să o știe pe a mea. Vreau să vorbim, mult și despre toate. Vreau multe, dar până atunci îmi doresc doar să îl revăd.

Este genul acela de persoană care nu atrage prin felul în care arată, nici prin vocabular. Este persoana a cărei personalitate mi-a atras atenția, a cărei inteligență m-a captivat, ale cărei pasiuni și preferințe m-au intrigat.
Probabil că nici măcar nu își amintește numele meu, însă eu știu că ascultă muzică bună, știu că a trecut sau trece prin ceva care l-a marcat, știu că nu își face mulți prieteni, dar oare cer prea mult dorind să fiu unul dintre ei?
Vreau să îi explorez labirintul minții, să îl cunosc atât de bine încât să îl pot parcurge fără probleme. Vreau să îl simt aproape, nu fizic, aproape de inima mea; și vai, cât am nevoie de asta!

El este un mister, un mister de care aveam nevoie să mă țină preocupată și să uit pentru un timp de grijile zilnice. Să mă cufund întru totul în acest mister încercând să îl dezleg și să nu reușesc. Să mă lase dorind mai mult, setea mea de cunoaștere să nu fie potolită în veci.

“Dar ce ce? De ce ar dori asta?”
Pentru că astfel el nu ar mai prezenta un interes, ar pleca, iar eu m-aș întoarce la a fi cine sunt de fapt. Aș fi forțată să îmi reiau vechea viață de unde am părăsit-o în momentul în care l-am cunoscut.

Leave a Reply

