Cărți câștigate + campanie de promovare a lecturii

Hei – hei.

Săptămâna trecută vă spuneam de două concursuri și primele de asemenea, la care am câștigat 3 cărți. Este vorba de Rațiuni criminale de Patricia Cornwell, Legături primejdioase de Nora Roberts și Criza adolescenței de Stephane Clerget. Las pozele mai jos și țin să le mulțumesc Mirunei de pe miruna-si-poezie și Angelei de pe The land of books.

10573868_747763915278657_1402705109_o  10536398_750142055040843_182048899_o

Și acum partea cea mai importantă: Sunt destul de sigură că am menționat ceva de un program de voluntariat la care m-am înscris, iar în caz că nu, o spun acum. Liceul meu a organizat o activitate, dacă o pot numi astfel, numită “Voluntar în școala mea” iar datoria pe care o am este ca o zi pe săptămână să stau cu prichindeii de la clasele 0-4. Mai exact, eu am fost repartizată la clasa a doua. Trebuie să spun că am rămas foarte plăcut surpinsă și că în ziua respectivă am avut o energie pozitivă incredibilă. De asemena, nu există plăcere mai mare decât să vezi niște copii de 7-8 ani cum se întristează pentru faptul că nu te vor mai vedea decât peste o săptămână. Pur și simplu nu am cuvinte să spun cât de bine m-am simțit și cât de nerăbdătoare sunt să mă întorc acolo. Aș vrea să încurajez pe toată lumea să participe în ceva de genul acesta când are ocazia, în primul rând pentru că este o experiență extraordinară și este păcat să treci prin școală și să realizezi că nu ai făcut ceva productiv. Deja îmi imaginez cum peste câțiva ani mă voi întoarce la școală și acești mici omuleți vor fi crescut; mai frumoși, mai deștepți și mai energici decât sunt deja.

Ok, m-am cam dat cu vorba și am uitat de scopul pentru care am menționat acest program de voluntariat. Dacă vă uitați mai jos pe blog veți găsi un articol legat de o campanie de promovare a lecturii numită “Pagini cu suflet pentru fiecare” organizată de mai multe persoane din blogsferă. Pentru a contribui ceva mai mult în această campanie m-am gândit să le arăt acestori micuți cât de plăcută este lectura, iar aici am nevoie de ajutorul vostru. Am nevoie de titluri de cărți potrivite pentru vârsta lor, idei de activități interactive, captivante, legate de lectură.

Îmi doresc foarte mult să meargă bine și abia aștept ideile voastre.

Leave a Reply

